Algemene informatie

Tijdens de Clinic Vlechttechnieken leer je diverse onmisbare technieken die een perfecte aanvulling zijn op je aanbod aan je klanten.
Denk hierbij aan de waterval vlecht, vissengraat vlecht, basis vlecht, inside vlecht en outside vlecht.

Je gaat tijdens de opleiding wordt er veel aandacht besteed aan het voordoen en uiteggen van de technieken maar ook voor het zelf in praktijk brengen van de skills is meer dan voldoende ruimte. Uiteraard dien je thuis ook nog aan de slag te gaan om uiteindelijk in een korte tijd een prachtig kapsel te kunnen creëren.

De Clinic is een mooie training om kennis te maken met het beroep als Hairstylist.

De Clinic Vlechttechnieken bestaat uit 2 lessen. Dit is onderverdeeld in 1 dagdeel per week.
Na afronding van de clinic ontvang je een certificaat van deelname van de Nederlandse beauty School

Lesprogramma

Vlechttechnieken o.a:

• Vlecht met 3 strengen
  • Vlecht met 4 strengen
  • Inside invlecht
  • Outside invlecht
  • Vissengraat vlecht
  • Waterval vlecht

Startdata locatie Amsterdam

Startdatum Lesdagen Lestijden
15 mei 2024 Woensdagavond 19:00 - 21:30 inschrijven

Kosten avondopleiding

Lesgeld: € 99,00

Er is geen werkpakket van toepassing.

Je werkt tijdens de lessen met producten van school.

Belasting teruggave en studiefinanciering

Lees hier meer over belasting teruggave, studiefinanciering en OV kaart.

Opendagen, kom jij ook?

Inschrijven opendag

Brochure aanvragen

Weet jij al welke opleiding je gaat volgen, of ben je er nog niet helemaal uit? Vraag gemakkelijk onze brochure aan en gebruik deze bij het bepalen van jouw opleiding keuze.

Volg ons op: Instagram Facebook YouTube