Wie geïnteresseerd is in de wereld van glamour en make-up, is bij de Nederlandse Beauty School op het juiste adres. De opleiding Visagie & Decoratieve Hairstyling is geschikt voor personen die nog allrounder willen zijn. Je neemt niet alleen de Visagie, maar ook het decoratieve gedeelte van het haar voor je rekening.

Deze zeer uitgebreide Visagie opleiding oftewel Visagie & Hairstyling opleiding is een veel gekozen Visagie opleiding bij de Nederlandse Beauty School. Een opdrachtgever hoeft alleen jou in te huren in plaats van een Visagiste en apart een Kapper. Doordat je Allrounder bent, krijg je sneller de opdrachten en jobs!

Tijdens de opleiding werk je met professionele producten van MAC Cosmetics, NYX en Peggy Sage Cosmetics. Tevens bezoek je tijdens de opleiding het MAC studentlab en heb je de mogelijkheid tot aanvraag voor de studentkortingskaart.

Oud studenten die de opleiding Visagie & Hairstyling hebben gevolgd, werken als freelancers voor televisie, film, tijdschriften en evenementen. Dit zijn maar enkele voorbeelden. Je kunt natuurlijk ook aan de slag in cosmeticazaken of de make-up verzorgen voor bruidjes.

De opleiding Visagie duurt 15 lessen en de opleiding Decoratieve Hairstyling duurt 12 lessen. Dit is verdeeld in 1 dag of 2 avonden in de week. Hou er rekening mee, dat er ook thuis opdrachten uitgewerkt moeten worden en je regelmatig voor een model dient te zorgen. Na het behalen van de opleiding ontvang je een schooldiploma.

Studente Marja over de opleiding: "Ik heb echt genoten van de opleiding. Alles was altijd perfect geregeld. De locatie was echt top en de docent is super!
Ze weet duidelijk waar ze het over heeft en heeft daarnaast ook het talent en geduld anderen haar kennis bij te brengen."

Kun je niet kiezen of wil je meerdere opleidingen volgen? De opleiding Visagie & Hairstyling is uitstekend te combineren met één van de onderstaande opleidingen:

Combinatie mogelijkheden Rotterdam

• Reiniging van gezicht en hals
  • Creëren van een make-up
  • Corrigeren en herkennen van verschillende gelaatsvormen
  • Smokey Eyes
  • Correcties d.m.v. licht en donker,
  • Oogmake-up technieken (diverse eye-liners, wenkbrauwvorming)
  • Wangenrouge en neuscorrecties
  • Lippenmake-up
  • Techniek om ogen te vergroten of te verkleinen
  • Camouflage, modelleren, shapen
  • Dag en Avond make-up
  • Bril en contactlenzen make-up
  • Bruidsmake-up en Gala make-up
  • Catwalk en Mannequin make-up
  • Zwart/ wit make-up
  • 60-er jaren inclusief kunstwimpers plakken
  • Theorie en praktijkexamen

Voor de inhoud van de lessen Decoratieve Hairstyling ga naar http://www.nederlandse-beautyschool.nl/kapper-opleidingen/decoratieve-hairstyling

17 sep 2024 Dinsdag 10:00 - 17:30 inschrijven
25 sep 2024 Donderdagavond en woensdagavond (19-21:30 uur) 19:00 - 22:00 inschrijven

02 okt 2024 Woensdag 10:00 - 17:30 inschrijven
08 okt 2024 Dinsdagavond en woensdagavond (tot 21:30 uur) 19:00 - 22:00 inschrijven

Lesgeld: € 2040,00

Kosten avondopleiding

Basis werkpakket Visagie & Hairstyling

Basisbenodigdheden MAC, NYX, Peggy Sage & benodigdheden Hairstyling

Special werkpakket Visagie & Hairstyling

Basisbenodigdheden MAC, NYX, Peggy Sage + meer items van MAC cosmetics & benodigdheden Hairstyling

Geen werkpakket

Je bent in het bezit van aantoonbaar professionele materialen.

Allround Visagist worden? Start dan nu deze mooie combi-opleiding.