Ben je op zoek naar een opleiding Acryl nagels zetten, in je eigen tempo en belangrijker nog; thuis wanneer jij dat wil? Dan is de Online Acryl Nagels opleiding vast iets voor jou.

Onder leiding van een professionele Nailartist van de Nederlandse Beauty School, op afstand, je diploma behalen, dat kan nu. Tijdens het online leerprogramma leer je, op basis van duidelijke video tutorials, alle onderdelen van de acrylnagels. Het huiswerk wordt gedeeld met de docent en er volgt altijd heldere feedback. Uiteraard wordt de opleiding afgesloten met een examen en ontvangt de deelnemer een diploma van De Nederlandse Beauty School.

Als Nagelstyliste ben je verantwoordelijk voor de verzorging van de nagels van de klant. Acrylnagels zijn zeer duurzaam en tevens een multifunctioneel product waardoor je naast de normale nagelverlenging en versteviging ook met gemak nagels kunt modelleren bij nagelbijters. De Acrylnagels zijn een sieraad voor de handen en kunnen in elke gewenste kleur worden verkregen.

Wat leer ik o.a.:
Theorie acrylnagels; producten- en materialenkennis; de opbouw van een acrylnagel
Applicatie en gebruik van nagelvormen; vijlen en vijltechnieken bij kunstnagels
Het opzetten van acrylnagels op tips (clear en french look)
Het opzetten van acrylnagels met vormen
Het opzetten van acrylnagels met sjablonen
Het opvullen van acrylnagels
Desinfecteren; het behandelen van probleemnagels

11 nov 2023 Zelf te bepalen 00:00 - 00:00 inschrijven

19 nov 2023 Zelf te bepalen 00:00 - 00:00 inschrijven

Inbegrepen:

2 maanden acces tot het online learning platform van de Nederlandse Beauty School
De online training wordt afgesloten met een examen a.d.h.v. een opname.

Nederlandse Beauty School diploma of certificaat van deelname

Werkpakket Online Acrylnagels