DE ALLROUND NAIL ARTIST

Nagelstyling is hot & happening! Als Allround Nail Artist bedien je de markt vanuit je eigen salon, studio of vaste werkplek. Aan terugkerende klanten geen gebrek. Alle denkbare technieken beheers je zonder moeite en met jouw kennis en ervaring vanuit de opleiding ben je in staat je onderscheidend neer te zetten en je eigen business te genereren.

Juist in deze tijd vinden steeds meer vrouwen maar zeker ook mannen het belangrijk om goed verzorgde en mooi gestylde nagels te hebben. Onder de invloed van nationale en internationale beauty trends en ontwikkelingen stijgt de populariteit zienderogen en is er steeds meer mogelijk op het gebied van nagelstyling. Als student Allround Nail Artist aan de Nederlandse Beauty School word je een expert in het creëren van mooie verzorgde en bijzonder fraai gestylde nagels.

Onze docenten hebben hun sporen verdiend in de praktijk en staan te springen om hun talenten over te dragen aan gemotiveerde en enthousiaste Nagel Professionals in spe.

Je volgt gedurende deze opleiding de onderdelen Special Nail Artist en Digitale Media Ondernemerschap.

De opleiding wordt gegeven op 1 dag in de week gedurende 35 lesweken.

Naast alle inhoudelijke kennis over het vak word je tevens online opgeleid in ondernemerschap en digitale media. Wat komt er allemaal bij kijken als je kiest voor ZZP'er? Waar moet ik rekening mee houden als ik ga ondernemen? Je eigen S.W.O.T. Analyse, de KVK Registratie, en natuurlijk je perfecte Marketing Mix. En als je alles dan voor elkaar hebt… Hoe bereik je dan je klanten? Hoe ga je om met alle voordelen van Social Media en hoe zorg je ervoor dat het niet in je nadeel werkt. Dat en nog veel meer kennis over ondernemen in de Beauty Branche komt aan bod in jouw Allround opleiding.

Na het behalen van de opleiding ontvang je een schooldiploma. Tevens heb je de mogelijkheid om examens bij TCI examenbureau af te leggen voor het branche erkend diploma.

Allround Nail Artist? Nailed it!

Kun je niet kiezen of wil je meerdere opleidingen volgen? De opleiding Allround Nail Artist is uitstekend te combineren met één van de onderstaande opleidingen:

Nagelstyling

Basis werkpakket + elektrische nagelfrees

Deluxe werkpakket

Special werkpakket + 3-delige trolleykoffer t.w.v. €175,-

Investeer in je toekomst in de Beauty wereld!