In de verschillende soorten Visagieopleidingen leer je een idee van de opdrachtgever te vertalen naar een make-up. Hierbij is het belangrijk het gevoel voor kleur en vorm te ontwikkelen. Wat straalt een persoon uit? Welk effect geven bepaalde kleuren samen of afzonderlijk van elkaar? Ook leer je kijken naar de verhoudingen bij een persoon. In de lessen wordt er aandacht om je gevoel te ontwikkelen, om make-up te kunnen gebruiken en om dat te creëren wat je wilt.

Alle kennis die je opdoet tijdens de uitbreiding Make-up Artist van De Nederlandse Beauty School op het gebied van gezichtsvormen, lippen, ogen en nepwimpers pas je dagelijks toe in de praktijk.

De opleiding Uitbreiding Make-up Artist duurt 11 lessen. De opleiding wordt afgesloten met een theorie- en een praktijkexamen. Na het behalen van het examen ontvang je een diploma Make-up Artist van de Nederlandse Beauty School®. Hou er rekening mee, dat er ook thuis opdrachten uitgewerkt moeten worden en je regelmatig voor een model dient te zorgen.

De extra Make-up Artist opleiding bij de Nederlandse Beauty School is een goede uitbreiding om te kunnen werken in de wereld van Make-up. Je dient hiervoor de opleiding Visagie van 15/20 lessen afgerond te hebben op de Nederlandse Beauty School of bij een ander opleidingsinstituut. Met deze extra Make-up Artist lessen breid je uit op de Visagie opleiding.

Kun je niet kiezen of wil je meerdere opleidingen volgen? De opleiding Uitbreiding Make-up Artist is uitstekend te combineren met één van de onderstaande opleidingen:

Combinatie mogelijkheden Rotterdam

• Instagram Tutorial Day
  • Bronzed Beauty Look
  • Seizoensmake-up
  • Catwalk couture / Extreme Fashion look
  • Arabic Bride
  • 30/40 jaren make-up
  • Pin-up look
  • Verschillende oogmake-ups
  • Uitwerken van diverse opdrachten
  • Verdieping / verbreden van je skills en technieken