Algemene informatie

ALLROUND FASHION ARTIST

De Fashion opleidingen van de Nederlandse Beautyschool zijn al jaren een grote trekker. De vraag naar goede stylistes en ontwerpers groeit immers nog steeds. Deze opleidingen zijn dan ook perfect geschiktvoor iedereen die graag toegang wil krijgen tot de nationale en internationale wereld van mode, trends en brands. Als goed opgeleide Styliste en/of Ontwerper is een uitdagende en veelzijdige toekomst verzekerd!

Een fashion designer en een fashion stylist zijn op het eerste gezicht twee heel erg verschillende beroepen. De een ontwerpt immers de kleding en de ander signaleert en adviseert. Toch hebben deze twee meer met elkaar te maken dan je denkt. Verstand van ontwerpen zorgt er namelijk voor dat je ook als designer nog veel beter weet waar je over praat. Vandaar dat we bij de Nederlandse Beauty School geloven in de combinatie van beiden om jezelf onderscheidend en ijzersterk te profileren in deze creatieve en snelle wereld.

Dus wil jij jezelf ontwikkelen tot een icoon in de fashion industry? Volg dan de opleiding Allround Fashion Artist en verover je plek in de dynamische en inspirerende wereld van fashion designers, fashion stylisten en de grote fashion brands. Je volgt gedurende deze opleiding de onderdelen Fashion Designer, Fashion Stylist en Digitale Media Ondernemerschap. De opleiding wordt gegeven 2 dagen in de week gedurende 30 lesweken. Houdt er rekening mee dat er een enkele zaterdag ingepland wordt.

Naast alle inhoudelijke kennis over het vak word je tevens opgeleid in ondernemerschap en digitale media. Wat komt er allemaal bij kijken als je kiest voor ZZPer? Waar moet ik rekening mee houden als ik ga ondernemen? Je eigen S.W.O.T. Analyse, de KVK Registratie, en natuurlijk je perfecte Marketing Mix. En als je alles dan voor elkaar hebt… Hoe bereik je dan je klanten? Hoe ga je om met alle voordelen van Social Media en hoe zorg je ervoor dat het niet in je nadeel werkt. Dat en nog veel meer kennis over ondernemen in de Beauty Branche komt aan bod in jouw Allround opleiding.

De opleiding wordt gegeven door trainers bekend van TV!

Voor meer informatie en studentenwerk, bekijk de opleidingen: Fashion Stylist & Fashion Designer

Everyday is a fashion show… The world is your runway!

Combineer deze opleiding

Kun je niet kiezen of wil je meerdere opleidingen volgen? De opleiding Allround Fashion Artist is uitstekend te combineren met één van de onderstaande opleidingen:

Combinatie mogelijkheden Amsterdam

Lesprogramma

Fashion Designer

Designs o.a.
Basic Dress
Little Black Dress
Examen Stukken
(Eigen concept & Creatie)

Skills o.a.
Ontwerp Schetsen
Illustratief Tekenen
Naaien&Patroontekenen
Technisch Tekenen
Concept&Creatie
Moodboards
Collage Technieken
Kostuumgeschiedenis
Materialenkennis
Trends Signaleren
Prognoses Maken

Tools o.a.
Naaimachine
Illustrator
Patroonmallen
(laptop + Adobe CC is een pr)

Fashion Stylist

03 okt 2024 Donderdag en vrijdag 10:30 - 15:00 inschrijven

Kosten dagopleiding

Lesgeld: € 4490,00

Geen werkpakket Fashion Designer van toepassing.

Hou er rekening mee dat je zelf diverse materialen moet aanschaffen, zoals een naaimachine, en naaitoebehoren.
Tevens is een laptop met Adobe CC (evt. proefversie) handig om tijdens de opleiding te hebben.
Museabezoek op eigen gelegenheid en kosten.

Werkpakketten

Daarbij komt één van de onderstaande werkpakketten naar keuze:

Werkpakket Fashion Stylist

Diverse readers, fotoshoots

Kosten: € 199,00

Belasting teruggave en studiefinanciering

Lees hier meer over belasting teruggave, studiefinanciering en OV kaart.

Investeer in je toekomst in de Beauty wereld!

Opendagen, kom jij ook?

Inschrijven opendag

Brochure aanvragen

Weet jij al welke opleiding je gaat volgen, of ben je er nog niet helemaal uit? Vraag gemakkelijk onze brochure aan en gebruik deze bij het bepalen van jouw opleiding keuze.

Volg ons op: Instagram Facebook YouTube